tel: 71 307 12 11, email: sekretariat@ckks.pl
    Newsletter
MEN

Szkolenie sprzedażowe w oparciu o model The Challenger Sale

Zobacz wszystkie terminy Galeria zdjęć Opinie absolwentów  Liczba absolwentów: 132

Szkolenie sprzedażowe "Sprzedaż prowokacyjna"

„The Challenger Sale” jest modelem sprzedaży prowokacyjnej, jest to kluczowa umiejętność dla każdego handlowca. Wynika z potrzeby rynkowej i ciągłego popytu na elastyczność w procesie sprzedaży. Wyniki licznych badań pokazują, że ta koncepcja jest trafna w każdej sytuacji, a im bardziej złożony jest problem sprzedażowy i czym bardziej wymagający, i świadomy klient, tym skuteczniejsze jest to działanie względem wszystkich stosowanych strategii sprzedażowych. Model sprzedaży prowokacyjnej najlepsze rezultaty osiąga w branżach, którymi są między innymi: farmacja, finanse i detal.

Czynniki, które powodują, że model sprzedaży prowokacyjnej osiąga lepsze rezultaty i wyniki sprzedażowe w porównaniu do pozostałych koncepcji:

  • olbrzymia liczba sprzedawców
  • tempo sprzedażowe
  • dostęp do nowych technologii
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • rotacja personelu
  • nowe produkty
  • kampanie marketingowe
  • zmieniające się otoczenie pracy i zaufania

CHARAKTERYSTYKA REALIZACJI:

  • Szkolenie w formie warsztatów.
  • Warsztaty prowadzone zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie.
  • Duża Intensywność zajęć.
  • Stopniowanie trudności zadań, rosnący stopień trudności zaprojektowanych zadań. Stopniowanie trudności - stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Udoskonalenie własnego stylu sprzedażowego.
  • Rozpoznawanie dominujących metaprogramów swoich rozmówców, ich profili osobowościowych oraz kluczowych potrzeb.
  • Czytanie potrzeb klientów i stosowna do tego odpowiedź.
  • Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej.
  • Dobieranie odpowiednich produktów pod danego klienta.
  • Zdobycie umiejętności wzbudzania konstruktywnego napięcia swoich rozmówców w celu sprowokowania do dalszych działań zgodnych z przyjętymi założeniami.
  • Nabycie umiejętności skutecznego dostosowania komunikatów do potrzeb i celów rozmówcy.
  • Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne, prowokowanie i wywieranie wpływu aby pozyskać nowych klientów.

 

Powyższy opis i program ma charakter poglądowy i może zostać zmieniony w zależności od warunków organizacyjnych i osoby prowadzącej zajęcia.
Terminy kursów

Poniżej przedstawiamy aktualny terminarz w poszczególnych miastach.


Obecnie terminarz kursów instruktorskich jest pusty


Jeżeli podane powyżej terminy nie odpowiadają Państwu,
możemy utworzyć termin specjalnie dla Państwa. W tym celu prosimy o kontakt przez formularz "Zaproponuj termin".
 Zaproponuj termin

Przeczytaj opinie naszych absolwentów

Brak opinii
Obsługa Klientów i Kursów
sekretariat@ckks.pl
tel. 71 307 12 11
tel. 733 330 303
 
Zaświadczenia i Marketing
zaswiadczenia@ckks.pl
marketing@ckks.pl
tel. 83 307 01 70
  • Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
    "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm"
    udzieloną przez PFR S.A.

    Wszytkie prawa zastrzeżonie.
    Copyright © 2014 r. “CKKS” Kopiowanie bez zgody właściciela serwisu surowo zabronione. Strona korzysta z plików Cookie, przebywając tutaj akceptujesz to, więcej w regulaminie.