Sprzedaż, marketing i komunikacja, kurs dla trenerów i instruktorów
Zobacz wszystkie terminy Galeria zdjęć Opinie absolwentów
Profesjonalizm trenera
- pierwsze wrażenie trener jako autorytet:
- sylwetka,
- wiedza,
- doświadczenie
- firmowy strój dedykowany i gadżety trenerskie tworzenie marki osobistej:
- wykorzystanie mediów społecznościowych kontrakt i regulamin
Sprzedaż
- dopasowanie sprzedaży, techniki sprzedażowe, strategie sprzedażowe
- komunikacja w sprzedaży i prawidłowo przeprowadzony proces sprzedażowy, teksty sprzedażowe
- marketing w pracy trenera personalnego
- sprzedaż poprzez alternatywne kanały dotarcia do klienta (social media)
Rozwój Trenera
- asertywność
- znajomość swoich zasobów i wykorzystanie ich do budowania relacji
- wybór swojej specjalizacji jako trenera szukanie inspiracji i czerpanie ze źródeł praca z podopiecznym jako relacja i terapia budowanie zaufania,
- empatia i uważność (Izabela Knul)
- planowanie samorozwoju,
- porządkowania wiedzy częstotliwość uczestnictwa w szkoleniach jak dokonywać selekcji szkoleń - czyli czego mi brakuje?
Powyższy opis i program ma charakter poglądowy i może zostać zmieniony w zależności od warunków organizacyjnych i osoby prowadzącej zajęcia.
Terminy kursów
Poniżej przedstawiamy aktualny terminarz w poszczególnych miastach.
Obecnie terminarz kursów instruktorskich jest pusty
Jeżeli podane powyżej terminy nie odpowiadają Państwu,
możemy utworzyć termin specjalnie dla Państwa. W tym celu prosimy o kontakt przez formularz "Zaproponuj termin".
Zaproponuj termin
Przeczytaj opinie naszych absolwentów