tel: 71 307 12 11, email: sekretariat@ckks.pl
    Newsletter
MEN

Trener Personalny to marka

PIOTR PAWŁOWSKI

Wizerunek Trenera Personalnego jest jego najważniejszym elementem. To dzięki niemu staje się rozpoznawalny i zyskuje nowych klientów. Aktualnie umiejętności trenera, w sposób niemal automatyczny, rozszerzają się o promocję, marketing, sprzedaż i kierowanie marką osobistą. Jak zatem skutecznie budować wizerunek Trenera Personalnego? I jak sportową praktykę przenieść na korzyści wizerunkowe?

Obecnie od trenera personalnego wymaga się umiejętności na najwyższym poziomie, wszechstronnej wiedzy, nienagannej formy przez 365 dni w roku i aktywności w mediach społecznościowych. Klienci chcą wiedzieć jakie studia skończyłeś, jak długo pracujesz w zawodzie, gdzie spędzasz wolny czas i w końcu jak wyglada Twój talerz. Wszystko to wpływa na budowanie marki osobistej, a w efekcie na zdobycie i utrzymanie klientów. Czy każdy trener musi być aktywny w mediach społecznościowych? Według mnie nie. Za to każdy trener musi mieć świadomość odpowiedzialności za zdrowie swoich klinetów. Osobiście, śledząc aktualne praktyki, jestem zwolennikiem wprowadzenia przepisów prawnych ujednolicających zasady wykonywania zawodu trenera personalnego. Rozpoczynając od wykształcenia, stażu pracy i na właściwie polityce swojego wizerunku kończąc.

Silna marka Trenera Personalnego budzi konkretne skojarzenia. To wiarygodność, zaufanie i kompetencje, gdzie o sile nie decyduje ilość lajków na Facebooku czy Instagramie, a zaangażowanie, odpowiedzialność i wiedza oraz nawiązywanie relacji i interakcji z odbiorcą. Zbudowanie wizerunku marki oraz pozyskanie bogatej bazy klientów, wymaga więc działań adekwatnych do charakteru naszej działalności, gdzie nie ma miejsca na przypadek. Strategia działań musi być bardzo dokładnie zaplanowana. Powinna uwzględniać choćby to kto jest naszą grupą docelową, jakich użyjemy narzędzi komunikacji no i w końcu co chcemy dzięki temu osiągnąć. Wszystko, nawet te najbardziej spontaniczne, filmy w mediach społecznościowych, należy traktować w kategoriach inwestycji i umocnienia pozycji oraz wartości marki osobistej na rynku. Zawód Trenera Personalnego to niełatwe zadanie. Szczególnie jeśli nasze hobby - aktywność fizyczna, sport, staje się pełnoetatową pracą, skoncentrowaną na drugiej osobie. Ci, którzy tę pracę zamykają w kategoriach, godzinnej sesji treningowej są w błędzie. To zawód, który wymaga ciągłego doszkalania, zaangażowania i poświęcania uwagi. Należy podkreślić, że każdy klient przychodzi do nas z inną potrzebą, celami, ograniczeniami fizycznymi i zdrowotnymi. Sesje treningowe i kompletne działania potreningowe wiążą się więc z koniecznością poświęcenia pracy wielu godzin dziennie. Jak w tym wszystkim znaleźć czas na promocję? Warto uświadomić sobie, że social media to wartość dodana firmy. To stały elementem naszej strategii, dzięki któremu wzrasta rozpoznawalność naszej marki, zainteresowanie klientów, w efekcie też sprzedaż. Ludzie nie kupują od nas karnetu czy dostępu do maszyn, a zmian, rozwiązania problemu, zaangażowania i poczucia bezpieczeństwa. Użytkownik, który zainteresował się naszą marką, zainteresował się nami! To, co musimy zrobić to poświęcić mu uwagę, pokazać korzyści płynące ze współpracy i dołożyć wszelkich starań aby pokazać, jesteśmy tu dla niego.

 

Piotr Pawłowski – Fitness Manager, Fizjoterapeuta, Trener Personalny z 10-letnim doświadczeniem, Szkoleniowiec. Posiadacz certyfikatu eREPS EQF Level 6. W swojej pracy kładzie szczególnie nacisk na najwyższą jakość obsługi klienta. Specjalista z zakresu sprzedaży treningów personalnych oraz metod treningu funkcjonalnego.

Więcej o autorze artykułu na stronie CKKS:

https://ckks.pl/instruktor/287/mgr-Piotr-Pawlowski

Zapraszamy na profil Piotra na Instagramie:

https://instagram.com/letsmove4ever?igshid=vm7iyv1iqv5y

Kurs Trenera Personalnego - Katowice prowadzony jest przez Piotra Pawłowskiego, zapraszamy.

https://ckks.pl/kurs/kurs-trenera-personalnego

Obsługa Klientów i Kursów
sekretariat@ckks.pl
tel. 71 307 12 11
tel. 733 330 303
 
Zaświadczenia i Marketing
zaswiadczenia@ckks.pl
marketing@ckks.pl
tel. 83 307 01 70
  • Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego
    "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm"
    udzieloną przez PFR S.A.

    Wszytkie prawa zastrzeżonie.
    Copyright © 2014 r. “CKKS” Kopiowanie bez zgody właściciela serwisu surowo zabronione. Strona korzysta z plików Cookie, przebywając tutaj akceptujesz to, więcej w regulaminie.